niedziela, 28 października 2012

Co nowego?

Jak co roku nic. Spadł śnieg, więc masa ludzi zalała portale społecznościowe durnymi postami i filmikami. Odnoszę wrażenie, że staje się to tradycją podobnie jak reklamy Coca-Coli przed świętami i Kevin na święta. Trzeba mieć naprawdę nudne życie, żeby podniecać się zamarzniętą wodą. Mniejsza z tym. Ważne, że po raz kolejny przestawiamy zegarki. Nikt mnie nie przekona, że ma to jakikolwiek sens. Póki co dochodzi się do wniosków, że takie działanie nie przynosi żadnych korzyści w aspekcie ekonomicznym, nie daje zauważalnych oszczędności. W dodatku przestawia nasze zegary biologiczne i podobno utrudnia naszym organizmom funkcjonowanie. W sumie gówno by mnie to obchodziło, ale dzięki temu pieknie potwierdza się moja teoria, że tłum nie potrafi myśleć. Ok, to nie moja teoria, tylko Suworowa, ale nie zmienia to faktu, że gość ma rację. Zmuszenie ludzi do absurdalnych zachowań znacznie ułatwia objęcie nad nimi kontroli. Fajnie popatrzeć jak zachowujemy się idiotycznie i przyjmujemy to jako coś naturalnego. Ja oczywiście mogę tak robić, bo nie jestem zbyt mądry, ale wy Polacy jesteście ludźmi światłymi, pełnymi wszechstronnej wiedzy, powinniście przemyśleć swoje zachowanie :)  Aha, zapomniałbym o bardzo ważnej kwestii. Wybrano nowego miłościwie nam panującego prezesa PZPN. Wielu ludzi uważa, że to był dobry wybór i być może polska piłka odrodzi się na nowo. Ze względu na to, że nauczony doświadczeniem uważam opinię większości za niezbyt wiarygodną, śmiem wątpić w to cudowne uzdrowienie. Jeżeli jestem już przy wyborach, to warto wspomnieć, że w USA, w rankingach przedwyborczych, na prowadzenie wysuwa się Romney. Może to i lepiej, on jeszcze nie składał nam żadnych obietnic bez pokrycia, najwyższy czas, żeby też się wykazał. Obama był w tym jednak całkiem niezły, ciężko będzie go pobić. Wybory także na Ukrainie, ale jak zwykle raczej nie będą ciekawe i szansę będzie miał tylko jeden jedynie słuszny kandydat. W Polsce i na świecie jak co roku nic nowego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz