wtorek, 13 listopada 2012

Co za dzień...

Mam dzisiaj tragiczny dzień. Naprawdę. Wszystko co mogło dziś pójść źle jak dotąd chyba poszło. Aż się boję iść dzisiaj na trening. Nie będę się więc rozpisywał i wylewał niepotrzebnie frustracji. Może jutro będzie lepiej. A skoro już próbuję oderwać się od tej rzeczywistości to odpowiem sobie na pytania Invisible, która nominowała mnie do Liebster Award. Ja nie nominuję nikogo i nie żywcie urazy. Nie oznacza to, że nikogo nie lubię, tylko dzisiaj nie mam na to najmniejszej chęci :) Postaram się niedługo coś opublikować. Sam nie wiem jeszcze co :) Zobaczymy. Aha, blog się dopiero rozkręca, ale chciałbym podziękować wszystkim odwiedzającym. Fajnie zobaczyć, że to co staram się robić jest przynajmniej zauważane. Zachęcam was do krytyki moich postów. Bardzo chciałbym wiedzieć co można ulepszyć, poprawić i jak uprzyjemnić wam przeglądanie tego "tworu". Może ona przyjmować dowolną postać, więc nie krępujcie się. Nie obrażam się łatwo ;) A teraz pytanka:
1. Co byś w sobie zmienił/a ?
Zmieniłbym swój wygląd, szczególnie twarz, reszta jest ok :)
2. Czego nie lubisz w ludziach ?
Tego, że są uparci, nie potrafią przyznać się do błędu. Nie potrafią mieć żadnych wątpliwości ;)
3. Na co byś przeznaczył/a wygraną w 6 w totolotka ?
Kupiłbym sobie dom w Hiszpanii, z daleka od ludzi.
4. Czego się wstydzisz ?
Tego, że nie potrafię tańczyć ;)
5. Najlepsza książka jaka czytałeś/łaś ?
Oczywiście "Paragraf 22", chociaż mógłbym jej znaleźć kilku konkurentów.
6. Co przynosi Ci szczęście? Uzasadnij.
Chyba walka. Dawno nie byłem naprawdę szczęśliwy, więc trudno powiedzieć...
7. Wierzysz w zjawiska paranormalne? Dlaczego?
Nie. Moja racjonalność sprowadza świat do nudnych schematów.
8. Najładniejsze imię męskie i żeńskie ?
Męskie - Łukasz, bo moje :) Żeńskie - mam kilka kandydatek: Patrycja, Kasia, Marta, Iwona ;)
9. Wolisz koty czy psy? Czemu?
Wolę psy - są silniejsze i wierniejsze.
10. Obawiasz się śmierci?
Nie myślałem nad tym. Pewnie w nie większym stopniu niż inni.
11. Gdyby ktoś mógł spełnić Twoje dowolne 3 życzenia, co by to było?
1. Chciałbym, żeby ludzie myśleli nad tym co robią
2. Chciałbym potrafić rozmawiać z kobietami
3.  Chciałbym kiedyś spojrzeć wstecz na swoje życie i powiedzieć "dobra robota - osiągnąłeś wszystko do czego dążyłeś"
No to chyba tyle. Mam nadzieję, że wkrótce zmobilizuje się do pisania, ale nie oczekujcie niczego ambitnego...

8 komentarzy:

  1. Świetne marzenia :)
    HA ! I w końcu poznałam Twe imię :D, wspomniałeś coś o treningu i walce, czyżby box ;> ? Napisz koniecznie,
    Miłego dnia mimo wszystko, może się zmieni :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, tak, taka bardzo amatorska wersja boksu :) Fajna rzecz jeśli chodzi o pozbycie się nadmiaru energii ;) Dzięki, oby się zmienił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  3. Widzę, że nie tylko ja mam nie zbyt dobry humor, ale do końca dnia jeszcze jest trochę czasu, może coś się zmieni:)
    Co do odpowiedzi- jednak są mądrzy faceci :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne masz imię :))) Według mnie zenskie to najladniejsze Magda, Patrycja i Julia :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia to ładne imię, popieram ;)

    No i gdzie 11 nominowanych przez Ciebie blogów? I pytania? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, chwilowo brakuje mi motywacji do wymyślania pytań :( Może jak będę się bardzo, bardzo nucił to je napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń