sobota, 19 stycznia 2013

Cash. Johny Cash

Eh, ciągle cierpię na niedobór czasu. Ostatnio głównym tego powodem stała się sesja. Dlatego też nie publikuję tak często jak zwykłem recenzji filmów. Kedy pojawiła się ostatnia recenzja książki już nawet nie pamiętam. W dodatku odkryłem nowy pożeracz czasu. Jest nim Johny Cash. Nie miałem nigdy styczności z jego muzyką, a teraz bardzo tego żałuję. Warto polecić posłuchanie jego utworów ze względu na charakterystyczny głos piosenkarza, który, mogę to już oficjalnie powiedzieć, uwielbiam. W sumie kokainowy blues to moja jedyna odskocznia od codzienności w ostatnich kilku dniach, więc szczerze polecam. Jednak nie po to powstal ten króciutki wpis. Jeżeli ktoś kiedykolwiek natknął się na kawałki podobne do tego, który wstawiłem, lub zna inne, lepsze w tym country-rockowym klimacie, to ma obowiązek się nimi podzielić. Tak jest, obowiązek, inaczej czeka go kara. Surowa. I sroga.  

6 komentarzy:

  1. Niestety nie znam żadnego utworu w tym stylu, sama pierwszy raz chyba słucham takiego stylu muzcznego.
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja - teraz wspominam z rozrzewnieniem, kiedyś wyklinałam :) Johnego Casha nie słucham wcześniej, country to niespecjalnie mój styl, ale "Cocaine blues" całkiem mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo w końcu się dowiedziałam kto to Johny Cash, którego znam jedynie z piosenki szczecińskiego zespołu :D
    http://www.youtube.com/watch?v=CU3Gs_Iy6W8
    Dobra muza a głos faktycznie charakterystyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny kawałek, podoba mi się ;) Thx.

      Usuń
  4. Z reguły słucham polskich wokalistów np. Seweryna Krajewskiego, Andrzeja Piasecznego itp. ale muszę przyznać, że powyższy kawałek ma rzeczywiście świetne brzmienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Johny Cash to klasa. Ja poznałem go tuż po seansie "Walk the line" i zakochałem się w jego muzyce :) Rewelacyjny głos i klimatyczne kawałki.

    Nie znam nic podobnego, ale to bardzo mi się podobało i wciąż podoba: http://www.youtube.com/watch?v=S4tIcdHALI8 enjoy!

    OdpowiedzUsuń