poniedziałek, 14 stycznia 2013

Najlepsze wywiady sportowe jakie pamiętam

Hej, hej, hej, to znowu ja, wasz ulubiony bloger. W związku z ostatnio obejrzanym wywiadem Piotrka Żyły po prostu nie mogłem się powstrzymać od sporządzenia rankingu najlepszych moim zdaniem, polskich wywiadów sportowych jakie kiedykolwiek widziałem/słyszałem. Mam nadzieje, że część z nich poprawi wam odrobinke humory ;)

9. Nie wiem, czy można to kwalifikować jako wywiad, ale na pewno jest to jedna z najlepszych konferencji prasowych w historii. Miłościwie nam już nie panujący Grzegorz Lato w wersji zangielszczonej. 


8. Kolejny as języków obcych, czyli Wojciech Pawłowski w najwyższej formie  

7. Akcent pozytywny, czyli radość w połączeniu z próbą zabójstwa po finale ligi światowej
6. Akcent dramatyczny, czyli po raz kolejny rozrywki dostarczył nam pan prezes Lato. Warto zwrócić uwagę także na reakcję Fabiańskiego - jeśli nie wiecie jak wygląda pogarda, to właśnie tak
5. Świerczewski krytykuje pracę sędziego. Mało kto potrafi to zrobić tak uroczo :)
4. Bez wizualizacji, ale mitrzostwo tekstowe. Pięknie i dosadnie powiedziane. Samokrytyka na najlepszym, światowym poziomie.
3. Samokrytyki ciąg dalszy, czyli najpiękniejszy piłkarz w historii opowiada o treningach i pożeraniu dzieci żywcem. Elokwencja tego pana powala na ziemię ;) Fajny koleś btw.
2. Radek Majdan nieświadomy pobytu na wizji opowiada, że piłka nozna to sport dla prawdziwych mężczyzn :)
1. To faktycznie było bez sensu, czyli mój "namber łan", Wasyl i szatańskie spodenki


Do zamieszczonych filmików nie roszczę sobie absolutnie żadnych praw- tak w razie czego :D
No i to tyle ode mnie :) Jeżeli wam się spodobało, lub znacie podobne wywiady zapraszam do podzielenia się nimi w komentarzach ;)

8 komentarzy:

  1. Poprawiłeś mi humor :D Moi faworyci to nieoceniony mistrz drugiego planu Grzegorz Lato i Fabiański (co za mina!), Grzegorz Skwara (kapitalna wypowiedź) i Radek Majdan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno znalazłem ten wywiad ze Skwarą. Gdybyśmy mieli samych takich samokrytycznych piłkarzy może dałoby się nawet stworzyć porządną reprezentację :D

      Usuń
  2. Siemka ;*
    Bysia jestem z welcome-to-realityy.blogspot.com
    Wpis mi się podoba *.*
    Jak i blog ;D Bd wpadać częściej ;*
    zapraszam do mnie , licze na miły komentarz i dodanie do obserwatorów , Ja się odwdzięczne tym samym .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczba emotek i ogólna jakość twojego posta nie zachęca mnie do obserwowania tego bloga. Raczej nie ma w nim nic co by mogło mnie choć troszkę zainteresować. Sory bejbe, nie ten target :D Aha, postów nie usuwam, ale miejsce na reklamę jest gdzie indziej, tak żeby była jasność :)

      Usuń
  3. Niektóre wywiady na prawdę są śmieszne i mogą poprawiać chumor :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "tugeder" i inne cudownie zaakcentowane anglikańskie wyrazy pierwszego wywiadu wygrywają. Uwielbiam ten indyjski bezakcent. 'Maj neim is tomato. :O'
    Wywiady świetnie się spisały na poprawę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja polecam "wywiad" bramkarza Pogoni Szczecin, nie pamiętam jak się gościu nazywa, ale to co mówi to można z krzesła spaść. Polecam http://www.youtube.com/watch?v=_6n81d3mC2A

    No dla mnie wywiad Oprah z Lance Armstrongowie był bardzo ważnym "przeżyciem" niemal jak najgorszy etap Tour de France.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha ;D. Świetne! Dla mnie najlepszy inglisz Pawłowskiego ;).
    "Yyy łi łil. Sej. Yy łot tajm. Łi łil. Tel"

    Pozdrawiam!
    Melon

    OdpowiedzUsuń