czwartek, 7 marca 2013

Dzień kobiet


Hej robaczki. Miałem czekać do jutra, ale koniecznie chciałem wyprzedzić konkurencję i wystartować z życzeniami dla kobiet w tym pięknym, komunistycznym święcie. Wiem, że część społeczeństwa kręci ostatnio nosami słysząc o dniu kobiet, podając bzdurne argumenty (np.  że kobiety należy kochać cały rok, jakby nie było to oczywiste), ale olać ich. Dziś (a właściwie jutro) jest wasze szczególne święto, które stworzono właściwie tylko po to, żeby wasi mężczyźni mogli pokazać jak bardzo was cenią. Nie jestem zbyt dobry w tego typu tekstach, bo o kobietach wiem tyle co feudalny chłop o fizyce termojądrowej, ale czyż nie liczą się intencje? :D

Przejdźmy do meritum. Dziewczyny – uwielbiamy was i to nie ulega żadnej wątpliwości. Większość z was ma w sobie promyk, który potrafi rozświetlić najbardziej pochmurny dzień każdego faceta. Kochamy wasze zalety, ale także pamiętajcie o tym,  że mocno cenimy sobie pewne niedoskonałości, sprawiające, że jesteście ludźmi z krwi i kości jak my, a nie boginiami chwilowo zrzuconymi z piedestału. Wiem, że każda z was uwielbia być tą jedną, jedyną i wyjątkową, ale wg. mnie każda ma w sobie coś przyciągającego, coś trudnego do określenia, ale niosącego radość w życie mężczyzny.  Podsumowując – jesteście cudowne, a świat bez was byłby dużo smutniejszym miejscem. Życzę Wam więc serdecznie wszystkiego najlepszego, a wszystkim samotnym znalezienia tak zajebistego chłopaka jak ja (i skromnego).      

Z kolei wszystkim koleżankom blogerkom życzę owocnej pracy i zaangażowania w prowadzone strony. Mam nadzieje, że nasza wspólna przygoda będzie kontynuowana jak najdłużej. Trudno zwracać się do wszystkich z Was, ponieważ każda posiada swój unikatowy i niepowtarzalny styl. Mogę powiedzieć tylko tyle, że dziękuję za to, że piszecie oraz za to, że jesteście ze mną i niejako wspieracie moją twórczość. Miło odnaleźć się w środowisku, które ma szersze zainteresowania niż browar pod sklepem, fajki pod szkołą i lodzik pod dyskoteką. Za tą odskocznię od codzienności bardzo wam dziękuję.

To by było na tyle. Trzymajcie się ciepło i oby wasze święto okazało się bardzo udane.  


Ps. Na końcu miała być specjalnie dla was przygotowana galeria facetów, ale stwierdziłem, że nie wytrzymam gapienia się na kilkudziesięciu gości w bokserkach. Musiałbym kogos pobić, żeby powróciła moja wiara w męskość. W trosce o życie i zdrowie obywateli postanowiłem rezygnować z tej szlachetnej idei :) 

19 komentarzy:

  1. Nie pozostaje mi nic innego, jak podziękować za błyskotliwe życzenia od tak skromnego człowieka ;) Szkoda tylko, że nie dodałeś tej galerii - cóż, sama to zrobię, ale jutro ;)))
    Masz za to w nagrodę ładną panią: http://collider.com/wp-content/uploads/tomb-raider.jpg
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiekniejsze zyczenia jakie moze uslyszec kobieta to te twoje.

    OdpowiedzUsuń
  3. No niewątpliwie najciekawsze, najzabawniejsze i najlepsze życzenia jakie kiedykolwiek czytałam :D.
    Potrafić tak pięknie dobierać słowa, że nie pozostaje mi nic innego jak po prostu podziękować.
    PS. Bardzo dobrze, że zrezygnowałeś z tego pomysłu ;] .
    Jeszcze raz wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle mnie rozwaliłeś;)
    No wiesz, niektórzy nie muszą być tylko w bokserkach i mieć sześciopaki, aby się pogapić;D
    Poza tym mam wrażenie, że ja chyba z nielicznych totalnie nie przywiązuję uwagi do tego dnia - podobnie jak do walentynek, itp.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cholera, to miały być zyczenia dla was, a ja pod żadnym postem nie czytałem tylu komplementów pod własnym adresem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wiedziałeś, co robisz!:)

      Usuń
    2. A może ten post został napisany z premedytacją ;)

      Usuń
    3. Żądam adwokata. Bez niego nie będę składał dalszych zeznań :P

      Usuń
  6. No to chyba wypada podziękować. A tak w temacie; nawet temat termicznych jąder Ci się zaplątał - wy faceci to tylko o jednym :P A tak na poważnie, nie żeby coś, ale mężczyźni też są niczego sobie ;) Pozdrawiam cieplutko, wiosennie i...komunistycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie dziękuję za życzenie - były na prawdę urocze :) za zdjęcia panów bym się nie obraziła, chociaż nie koniecznie w bokserkach i gołą klatą :P

    OdpowiedzUsuń
  8. No i mnie wyprzedziłeś ;D... Ja zaczekam do jutra :).

    Pozdrawiam!
    Melon

    PS: Dobrze, że zrezygnowałeś z pomysłu "superekstrawypasionych" męskich ideałów :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozostaje mi tylko podziękować;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, takie życzenia, to ja bym chciała słyszeć codziennie. Normalnie w ciągu kilku sekund delikatnie mówiąc wprowadziłeś mnie w stan euforii:-)
    Dziękuje, dziękuje !!!
    Co do galerii facetów, to wystarczyłbyś ty sam jeden :-) Ale oczywiście to tylko taki niewinny żarcik blogowej koleżanki, więc chyba się nie obrazisz za moje sprośne myśli.
    Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, miło przeczytać taki post, ale uwierz mi, ze nie chciałabyś zobaczyć mojego zdjęcia zamiast tej galerii :P

      Usuń
    2. Oj tam, oj tam. Myślę, że nie byłoby aż tak źle ;-)

      Usuń
  11. Jakie piękne życzenia :) Ten fragment o niedoskonałościach - cudny!
    I... dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, ojej - takie cudne życzenia mnie ominęły.

    Pozdrawiam, Robaczku. :P

    OdpowiedzUsuń