sobota, 8 czerwca 2013

Liebster Blog

Miałem przyjemność zostać nominowany przez Arka z bloga playitoncemoresam.blogspot.com, więc po raz kolejny podzielę się z wami mymi odpowiedziami. Zastrzegam, że raczej nie należę do osób bioracych udział w tego typu zabawach, ale jako alternatywę miałem naukę do egzaminu, więc wybór był oczywisty. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze wstawię dziś także recenzję filmu. Nie wiem jakiego :)

1. 5 rzeczy które warto, Waszym zdaniem, zrobić przed śmiercią?
- Skoczyć ze spadochronem - mam lęk wysokości, który chciałbym pokonać. Z pieluchą czy też bez, prawdopodobnie zdecydowałbym się na taki wyczyn.
- Wyjść na ring - każdy facet powinien raz w życiu dostać w pysk i poczuć smak adrenaliny. Nic nie gwarantuje tego tak jak pojedynek, czy to na treningu, czy na prawdziwym ringu.
- Podróżować - Odziedzić Hiszpanię, Meksyk, czy też Australię. Bo czemu nie skoro można? :)
- Odwiedzić przyjaciół - jezeli miałbym umrzeć musiałbym porozmawiać z kilkoma ludźmi. Oczywista oczywistość.
- Wypić alkohol warty trzy razy tyle co moja pensja :)
 
2. 5 kobiet z którymi chciałbyś zgrzeszyć?  
- Jessica Alba
- Megan Fox
- Emma Stone
- Jennifer Lawrence
- Meghan Markle
3. 3 ulubione napoje wyskokowe/drinki?
- Wódki (póki co najlepiej wchodziła lubelska cytrynówka, żurawinowa "Finlandia" i miętowa "Wyborowa". Każda niesmakowa, ale zimna z kolei smakuje mi niemalże identycznie)
- Piwa ("Perła" i "Dębowe" smakują mi najbardziej, ale piję wszystko co jest w promocji i w szkle ;))
- A co masz? - czyli najpopularniejszy drink studencki. Może zawierać śladowe ilości domestosa lub płynu po goleniu.

4. Kto Twoim zdaniem jest najbardziej zdegenerowaną albo ześwirowaną gwiazdą muzyczną (do wyboru)?
- Nie wiem, trudno powiedzieć kto jest najbardziej ześwirowany, ale mogę wskazać kogo uważam za takiego. Niech będzie King Gordy.
5. Wolisz koty czy psy? Odpowiedź "nie lubię ani jednych ani drugich" także wchodzi w grę, ale jest słabiej punktowana ;)
- Tylko psy. Koty są bezczelne.

6. Gdybyś mógł/a spotkać się z jedną sławną, bądź nie, osobą żyjącą obecnie, bądź w całej minionej historii świata, kto by to był i dlaczego?
Hmm, dużo jest takich osób. Postawię na Hellera, chociaż równie dobrze mógłby to być Connery, Savalas, czy też Kościuszko. Zapewne każdy miałby do opowiedzenia bardzo ciekawą historię.

7. Ulubiony teledysk?
- Oh, to jest trudne pytanie. Wskażę na wieśniacki do bólu teledysk, który zawsze poprawia mi humor :)

8. Teraz będzie banalnie, ale co mi tam - trzy rzeczy, które zabralibyście ze sobą na bezludną wyspę?
- Scyzoryk, bo to podstawa.
- Książki, mnóstwo książek.
- Jessicę Albę (ok, jeśli to nie wchodzi w grę, to niech będzie telefon satelitarny)

9. Auta w jakim kolorze nigdy byście nie kupili i dlaczego? :D
- Żadnych jaskrawych kolorów. Limonka, różowy, pomarańczowy raczej nie przejdą. 

10. Na co wydalibyście 1 mln $?
- Tylko milion? Nie wiem, pewnie na waciki :P A tak serio to kupiłbym sobie jakiś ładny dom w jakimś ładnym kraju.

11. Gdybyście mieli możliwość wgrania sobie jednego języka, bez żadnych problemów i trudności z uczeniem się (jak Neo w Matrixie), jaki to byłby język i dlaczego akurat ten?
- Oczywiście chiński, bo jest najtrudniejszy. Ewentualnie hiszpański, bo wydaje się najładniejszy.

24 komentarze:

  1. Mój kot prosił, żeby Ci przekazać, że sam jesteś bezczelny! :P

    Drink studencki jest bezkonkurencyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Twoim kotem to już mamy od jakiegoś czasu na pieńku. Przekaż mu, żeby na siebie uważał...

      Usuń
    2. On ma uważać? :P
      Dobrze się zastanów, czy nie będziesz bał się dzisiaj zasnąć. :P

      Usuń
  2. To Ty chcesz scyzorykiem na bezludnej wyspie Jessicę Albę rozkroić? Ależ z Ciebie brutal... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, Alba miała być do czego innego przeznaczona :D

      Usuń
  3. Podzielam twoje zdanie co do kotów:-) Również wolę tylko psy. Są mądre i przyjacielskie ;-)
    Ja bez scyzoryka nigdzie się nie ruszam, więc przypuszczam, że i na wyspę też bym go wzięła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, chociaż jedna osoba się ze mną zgadza...

      Usuń
  4. Szkoda, że wybrałeś Jessice na tą wyspę bo do pozostałych Pań mam numer telefonu i chciałem się z tobą nim podzielić. No pech chciał, że do Alby nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz mi dac też numer do Megan. Jakoś przeżyję :D

      Usuń
  5. Koty bezczelne? To prawda, ale za to je uwielbiam :D Poprawiłeś mi humor "Cotton Eye Joe" - zupełnie zapomniałam o tej wesołej piosence :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałem, że tylko mi się to podoba :P

      Usuń
  6. Ty, bezczelny :P
    Jessica A. nie, ale jakbym musiała wybierać, to pewnie Megan Fox. Eh, nawet jakbym nie musiała, to bym ją wybrała :) Bosssssska jest.
    Drink nr 3 znam aż za dobrze :) A wieśniacki teledysk jest mega śmieszny. Dawno go nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jessica Ci się nie podoba? :)
      Drink nr.3 to jedyny jaki ostatnio pijam ;)

      Usuń
  7. Jessica Alba ***_***... loff<3ciam :D!
    A limonka nie jest taka zła, nie wybrzydzaj... ten domestos już całkowicie wypala mózgi studentów :). Wymieszaj go z wodą, octem, rozpuszczonym Białym Jeleniem i będzie git :). Cała reszta Twojego mózgu, która Ci pozostała, zostanie nienaruszona ;D.

    Pozdrawiam!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, zawsze mieszałem go z Colą. Wiedziałem, że Cola jest niezdrowa. Muszę zacząć zapijać czym innym :)

      Usuń
  8. Też nie lubię kotów. Ej, ostatnio słuchałam Rednex, bo jakoś tak przypomniałam sobie o tej piosence:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super nuta :D Z całą pewnością wpada w ucho :D

      Usuń
  9. Bardzo, ale to bardzo zacne odpowiedzi :D
    Ale czas się do nich ustosunkować ;)
    Nr1 - ile zarabiasz ?;> Bo chcę wiedzieć co byś chciał wypić :D
    Nr2 - Alby i Megan to zacne niewiasty, ale w moim zestawieniu trzy pozostałe panie by się raczej nie pojawiły ;) Niemniej dość duży rozstrzał "urodowy";) No, ta ostatnia dziewczynka też jest bardzo przyjemnie się prezentuje :D
    Nr3 - w zupełności się zgadzam z tym, że zimna wódka każda smakuje tak samo :/ A i piwo lubię :)
    Nr4 - Nie znam gościa, ale jak to zwykle bywa z wielkimi grubymi Afroamerykankami :D ...świrują po prostu.
    Nr5 - Nie :P
    Nr6 - Hmm...ciekawy wybór ;)
    Nr7 - Piosenkę znam i bardzo lubię, ale teledysk widziałem po raz pierwszy. Mocny :D
    Nr8 - Bardzo ciekawy zestaw ;) Bardzo! Szczególnie ostatni element. Jak rozumiem, jest Ci potrzebna do konwersacji ;>?
    Nr9 - co do kolorów, to prawie się zgadzamy ;) Choć, czasem dobrze świecące auto też nie jest złe. Ale limuzyna w takich kolorach na pewno odpada :D
    Nr10 - Bardzo podobnie do mnie :) Jak by starczyło, to jeszcze bym sobie GT-Ra dorzucił do kompletu ;)
    Nr11 - Też bym chciał Chiński, albo japoński. W ostateczności ten nieszczęsny angielski, bo chyba najbardziej mi się przyda a uczę się już tyle lat i dali gówno wiem :/

    Dzięki, że wziąłeś udział w zabawie!
    Teraz to już wydaje się jakbyśmy się "od wieków" znali;) A nawet jeśli nie to najważniejsze tematy mamy obgadane (wiem co pijesz i z kim "sypiasz" czy też chciałbyś to robić ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr.1 Póki co tyle co wynosi moje stypendium, bo aktualnie nie pracuję. Pytanie brzmi raczej ile mam zamiar zarabiać przed śmiercią :D
      Nr.2 Wiem, słyszałem, że mam dość dziwny gust w tych sprawach :)
      Nr.5 Tak :D
      Nr.8 Oczywiście, tylko i wyłącznie ;)
      Nr.10 Jakby mi coś zostało to też bym nie pogardził :D

      Usuń
  10. Koty wcale nie są bezczelne, są niezależne.
    Trochę trudno mi się odnieść do punktu nr 2 ;)
    Ze spadochronem nigdy bym nie skoczyła, wolę pokonywać swoje inne lęki :P
    Czy każdy facet powinien dostać w pysk to nie wiem, chyba że to byłaby scena z kaskaderem, ogólnie to lepiej chyba dostać w inną część ciała, bo nie każdemu facetowi do twarzy z krzywym nosem, a ryzyko urazu istnieje ;D

    PS być może jestem mało ogarnięta, ale dopiero niedawno odkryłam skąd się wzięła nazwa Twojego bloga! Gdzieś widziałam listę słynnych książek, które miały mieć pierwotnie inny tytuł niż uzyskały ostatecznie i wśród nich był "Paragraf 22" ;) przyznam się, że wcześniej o niej nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież pkt nr.2 jest najbardziej obrazowy :D A co do tego urazu, to w przeciwienstwie do tego co pokazują wszelkie filmy akcji istnieje coś takiego jak ochraniacz, więc ryzyko wbrew pozorom nie jest aż takie duże. Zresztą jak ktoś jest brzydki naturalnie to mu to raczej nie zaszkodzi :)

      No a "Paragraf" obowiązkowo trzeba nadrobić :D

      Usuń
  11. Ja bym wybrał Lisę Ann, Bree olson, Scarlett Johansson, Alexis Texas i Jennifer Lawrence :P Alkoholu nigdy dość, w każdej postaci :D A tak poza tym to dobry wybór, bo telefonem satelitarnym się nie pobawisz :< Nie wiem czy ma nawet Snake albo Arkanoid'a.

    OdpowiedzUsuń
  12. 7- wielbię piosenkę :D
    Super tag. I w końcu luźniejszy post :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Od kiedy Jessica Alba jest rzeczą? Dżizas, ogarnij się pan xD

    OdpowiedzUsuń