sobota, 3 sierpnia 2013

Cytaty z jajem :)


Dziś dla rozrywki postanowiłem poprzeglądać cytaty, aforyzmy i inne głupotki. Żeby mój czas nie okazał się kompletnie zmarnowany kilka z tych, które najbardziej przypadły mi do gustu, umieszczam poniżej. Być może wam również poprawią one humor ;)


„Bezdyskusyjnie najgorszą formą rządu jest demokracja. Wystarczy przypomnieć, że pierwsze demokratyczne wybory ery chrześcijańskiej zostały wygrane przez Barabasza. -  Ignacio Braulio Anzoátegui


„Wobec schwytanych demonstrantów, którzy zorganizowali w więzieniu strajk głodowy, policja zachowywała się tak, jak wobec swoich dzieci. Biła ich, ponieważ nie chcieli jeść!” - Ninus Nestorović


„Błogosławieni, którzy nic nie robią, jeśli niczego nie umieją wykonać dobrze.” – Feliks Chwalibóg


„Dobrze zorganizowaną grupę przestępczą nazywamy mafią, najlepiej zorganizowaną mafię, nazywamy państwem.” – Andrzej Majewski


„Każdy człowiek doskonale potrafi okazać współczucie... sobie samemu.” – Aldona Różanek


„Myśliciel nie musi myśleć. Wystarczy, że inni myślą, iż on myśli...” - Janusz Wasylkowski


„Z niektórymi nie ma nawet o czym poziewać.”  - Urszula Zybura


„Gdyby Bóg obdarzył go drugim rozumem, to ten rozum umarłby z samotności.” – Harlan Coben


„"Nie słuchałyby nas, a poza tym, bez nich świat od razu stanie się lepszy", jak powiedziała żona rzeźnika, obcinając mu przyrodzenie.” – Gene Wolf


„Potrzebuję się wyspać. Potrzebuję około ośmiu godzin snu na dzień... i około dziesięciu w nocy.” – Bill Hicks


„Takie mam zasady. Jeśli ci się nie podobają, mam też inne.” - Groucho Marx


„Być dobrym jest szlachetnie. Lecz uczyć innych jak oni mają być dobrzy, jest jeszcze szlachetniejsze i nie wymaga tyle wysiłku.” – Mark Twain


Żródło: pl.wikiquote.org (strona która zabrała mi 4 godziny z dzisiejszego dnia :))

32 komentarze:

  1. 4 godziny? Nieźle :P Pierwszy cytat mnie powalił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie całe, ale w każdym bądź razie sporo czasu :D Tak to jest, jak się nie ma nic do roboty :P

      Usuń
  2. W poszukiwaniu dobrych cytatów, proponuję przejrzeć "Myśli nieuczesane" Leca. Perełka! :)

    „Takie mam zasady. Jeśli ci się nie podobają, mam też inne.” - Groucho Marx
    Namber łan. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, dziękuję, z przyjemnością poprzeglądam. Być może wybiorę cytaty do kolejnego posta ;)

      Usuń
    2. Koniecznie. Ja jak dopadłam, to z wrażenia zeskanowałam sobie całość, żeby mieć na przyszłość pod ręką. :D

      Usuń
  3. Przez Ciebie pragnę teraz zostać myślicielem... ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz też zostać myśliwym - tak myślę :P

      Usuń
    2. Geez Louise... dlaczego akurat myśliwym? O.o

      Usuń
    3. Myśliciel i myśliwy zawsze zbiegają mi się w procesie myślowym? Nie myślisz podobnie? :)

      Usuń
  4. Bardzo trafne i humorystyczne myśli. Mój wychowawca w liceum zwykł powtarzać: "W naszej klasie panuje demokracja. A jak powszechnie wiadomo - demokracja to burdel" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądry człowiek ;D Myślę, że jego słowa prędzej czy później również zapiszą się na kartach historii :)

      Usuń
    2. No jakoś z wielkim geniuszem to ja bym go nie łączyła, ale rzeczywiście - ten tekst mu się udał i był powtarzany przez nas przez calutkie trzy lata :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Uhuhu, kandydatów na adresatów pewnie znalazłoby się więcej :D

      Usuń
  6. Podobnie jak Ann RK, najbardziej spodobał mi się cytat Groucho Marxa - "Takie mam zasady. Jeśli ci się nie podobają, mam też inne" ;) I także polecam "Myśli nieuczesane" Leca.

    Lepiej nie będę zaglądać na podaną przez Ciebie stronę, bo wsiąknę na cały dzień :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ten cytat również mi najbardziej przypadł do gustu :D Jest bardzo chwytliwy :) Co do Leca - podobnie jak pisałem Ani - sprawdzę ;)

      Usuń
    2. Ja mam w domu swój egzemplarz aforyzmów Leca i czasem zaglądam :)

      Usuń
  7. Świetne cytaty. Szczególnie mi się spodobał
    „Potrzebuję się wyspać. Potrzebuję około ośmiu godzin snu na dzień... i około dziesięciu w nocy.”- to coś dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ten jest szczególnie bliski memu sercu :P

      Usuń
  8. Nie ma to jak stracić trochę czasu na przeglądanie różnych rzeczy w internecie;P ale cytaty ciekawe, miło że się nimi podzieliłeś;)

    Spóźniona odpowiedź na Twój komentarz do recenzji "Dziewczyn atomowych" - broń atomowa jest paskudna, najgorsza z możliwych. Książka jest dobrze napisana pod względem merytorycznym, ale czytając ją cały czas pamiętałam o tym, w jaki sposób Ameryka użyła bomby. Dodatkowo byłam zaraz po lekturze "Metra 2034". Lepszego opisu tego, co może kiedyś się stać przez ten "wielki wynalazek", chyba nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja chyba miałbym trudności z czytaniem historyjek o tym jak tam sobie kobitki wesoło pracowały, bo miałbym ciągle w głowie obraz tego nad czym pracowały :/

      Usuń
  9. Och, Mark Twain, uwielbiam jego aforyzmy :D naprawdę lubię faceta, muszę przeczytać kiedyś jakąś jego powieść dla dorosłych.

    Zgadzam się poza tym z Billem Hicksem i świetne to o pierwszych chrześcijańskich wyborach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli "Przygody Tomka Sawyera" nie są według Ciebie książką dla dorosłych, to ja już nie wiem czego Ty wymagasz :D

      Usuń
    2. A są? cholera, zmyliło mnie to, że to lektura w podstawówce :D

      Usuń
  10. Ciekawy post :) Ale chyba nie potrafię wybrać najlepszego aforyzmu :) Wszystko porównywalnie dobre ;) Ale czytając pierwszy przypomniał mi się inny cytat o demokracji autorstwa Churchilla: "Demokracja o najgorszy ustrój społeczny, ale póki co nikt nie wymyślił lepszego". Czy jakoś tak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie liczyć wszystkich innych form, których próbowano od czasu do czasu." - Słowa Churchilla zostały troszkę przekręcone ;)

      Usuń
    2. Hehe :) No właśnie :) Ale sens pozostał, a w mojej (czy na pewno?) parafrazie sens cytaty jest nawet przystępniejszy ;]

      Usuń
  11. Takie śmieszne, a zarazem takie prawdziwe .

    OdpowiedzUsuń
  12. And the Oscar goes to...
    „Takie mam zasady. Jeśli ci się nie podobają, mam też inne.” - Groucho Marx
    :D

    OdpowiedzUsuń
  13. „Gdyby Bóg obdarzył go drugim rozumem, to ten rozum umarłby z samotności.” – Harlan Coben takie prawdziwe przynajmniej w niektórych przypadkach;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne cytaty! „Potrzebuję się wyspać. Potrzebuję około ośmiu godzin snu na dzień... i około dziesięciu w nocy.”- ten tak bardzo prawdziwy :D

    OdpowiedzUsuń